Hallo allemaal! - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Geertje Zuilichem - WaarBenJij.nu Hallo allemaal! - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Geertje Zuilichem - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal!

Door: Geertje

Blijf op de hoogte en volg Geertje

28 Februari 2008 | Nederland, Bladel

Voortaan heb ik ook een waarbenjij.nu! Via deze weg zal ik jullie op de hoogte brengen van al mijn belevenissen en ervaringen vanuit Costa Rica.. :D

14 maart zit mijn stageperiode bij Hoppe er alweer op en heb ik een weekje om mijn verslag in te leveren, te bespreken etc. 22 maart word ik een jaartje ouder en dit feest zal gecombineerd worden met mijn afscheid. Dan is het nog 2 dagen Pasen en daarna zal ik 25 maart de vliegmachine pakken naar San José!

In Costa Rica ga ik stage lopen bij een Nederlands gezin dat daar naartoe verhuisd is enige jaren geleden. Zij hebben hier een zuivelboerderij opgericht met allerlei Europese zuivelproducten. Ook hebben ze producten als stroopwafels en rookworsten. Het is mijn taak hier om Europese (zure) yoghurt en kwark te ontwikkelen en in kleine groepen op de markt te zetten. Deze yoghurt- en kwarksoorten zullen typisch Europese smaken krijgen, zoals appel/rozijn/kaneel.

Het reisschema is als volgt:
25 maart vertrekt de vliegmachine om 13.40 uur vanaf Schiphol en vliegt dan naar Miami. Hier zal ik dan om 18.55 uur landen om dan vervolgens 2,5 uur Hummers te kijken..;) Hierna zal de vliegmachine nog een keer opstijgen om mij om 21.10 uur in San José af te zetten.

Veel leesplezier nog met alle komende verhalen!

Liefs Geertje

  • 29 Februari 2008 - 11:09

    Inge:

    Appel rozijn kaneel, klinkt als appelflap :).

  • 13 Maart 2008 - 16:19

    GV:

    Klasse Greet!!

  • 15 Maart 2008 - 11:04

    Ellen:

    Hey Greetje,

    Je hoeft dus niet bang te zijn voor het eten daar. Je kunt gewoon elke dag rookworst eten!! Weer eens wat anders dan rijst met bonen..
    Maar ik wens je echt super veel plezier en succes met je stage. Het zal een ervaring zijn om nooit meer te vergeten!! Geniet ervan!

    Ik ga je site zeker bijhouden!! Wel veel foto's plaatsen hè? Dan zal ik dat ook proberen te doen!!

    Groetjes,
    Ellen

    ps. Wanneer weet je je Hoppe-stagepunt?

  • 17 Maart 2008 - 07:50

    Romy:

    heb je niet kunnen regelen dat je nog lekker een dagje Miami had kunnen verkennen ;)

    Succes :)

  • 19 Maart 2008 - 10:24

    Suzanne:

    Hej Geertje!

    Dat klinkt allemaal erg goed. Ik wens je heel veel plezier daar in Costa Rica. En als het eten niet bevalt kun je nog aan de yoghurt met appel/rozijn/kaneel!

    Waarschijnlijk zie ik je zondag nog wel. En zaterdag alvast een heel fijne verjaardag.

    Groetjes Suzanne

  • 20 Maart 2008 - 10:10

    Henny:

    Ik wens je een prettige verjaardag en vrolijk pasen en ik blijf je belevenissen volgen.
    Ik hoop dat je de mensen daar aan de yoghurt krijgt, veel succes en veel plezier henny

  • 24 Maart 2008 - 17:26

    Hennie(mamma Van):

    he geertje ik wens je een goede reis en ik ga je vanaf hier volgen en leuke berichtjes schrijven zodat je ons niet te erg gaat missen maar blij bent dat je van ons af bent groetjes van de broekies uit reusel p.s dit is natuurlijk al onzin maar wel een goede reis doeg xxx

  • 25 Maart 2008 - 17:00

    Inge (dochter Van):

    Excuses voor mijn moeder... ze bedoelt het goed :P

    Zo, net terug van Amsterdam! Ben nu al benieuwd naar je vliegavonturen!!

  • 25 Maart 2008 - 21:53

    Monique:

    Hoi Geertje,

    Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en heb je de dikke winterkleding voorlopig niet meer nodig. Lijkt me wel apart om van de sneeuw naar de zon te vliegen.
    Heb je genoeg tijd gehad om naar de Hummers te kijken in Maimi?

    Groetjes Monique

  • 25 Maart 2008 - 22:26

    Mama Mieke:

    Hoi Geertje,

    Amsterdam was leuk om te zien.
    We hebben Madonna nog zien lopen daar!
    Inge was echter een beetje langzaam met een foto maken anders hadden wij die kunnen mailen.

    Kus M.M

  • 26 Maart 2008 - 07:51

    Je Zusje Liselotte:


    he geertje

    de treug weg was niet zo leuk maar de heen wel
    zus heel veel pelzier daar in costarica


  • 26 Maart 2008 - 08:55

    Anniek:

    Ondertussen al parfum gescoord? ;) Hoop dat de vliegreis is meegevallen! Heel veel plezier en geniet ervan!! Xxx

  • 26 Maart 2008 - 13:37

    Marion:

    Hoi Geertje,

    Fijne vlucht gehad? Geen jetlag? Veel succes met je stage en veel plezier. Ben benieuwd naar je eerste berichtjes.

    Groetjes
    Marion (die uit Eersel)

  • 26 Maart 2008 - 15:43

    Suzanne:

    Hej Geertje,

    Hoe is je vliegreis gegaan? Zaten er leuke mensen naast je in het vliegtuig? Veel succes de komende dagen met het wennen aan de mensen en alle andere dingen.

    Groetjes Suzanne

  • 26 Maart 2008 - 16:22

    Sjannie En Maat TEUN:

    Goede reis gehad?
    We hopen dat je weer wat uitgerust bent van de reis, en dat je een goed bed hebt.
    Heel veel groetjes en veel plezier.
    Ook namens je maat TEUN.
    Ciao.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertje

Actief sinds 26 Jan. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 34232

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 06 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: