Een laatste verhaaltje tot besluit.. - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Geertje Zuilichem - WaarBenJij.nu Een laatste verhaaltje tot besluit.. - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Geertje Zuilichem - WaarBenJij.nu

Een laatste verhaaltje tot besluit..

Door: Geertje

Blijf op de hoogte en volg Geertje

10 Juli 2008 | Nederland, Bladel

En daar zijn we dan.. weer terug in het o, zo bekende en vertrouwde Nederland! De vlucht was, ondanks we een uur te laten waren vertrokken, helemaal perfect en ik was ook op tijd aangekomen op Schiphol. Ik wist alleen niet dat Schiphol zo ontzettend groot was! Ik dacht dat ik na 3,5 maand bergwandelen toch wel wat gewend was, maar ik vond het nogal een stukje! Of kwam dat omdat ik wist dat er een welkomstcomiteetje stond? ;)

Het welkomstcomité had zich goed voorbereid met een roos, ballon, fototoestel en een terrasje op werpafstand. Daar gezellig koffie gedronken en toen nog even met Anniek de H&M in.. want tsja, opruiming blijft opruiming? Thuis aangekomen voelde ik me net als 3,5 maand geleden, jarig! Allemaal bezoek voor mij en samen taartje eten. Helaas, moest ik deze keer de cadeautjes uitdelen..:D

’s Avonds was er nog een heuse surpriseparty georganiseerd, waar ik zoals gewoonlijk weer niks van in de gaten had gehad. Ik was alweer een beetje in de stress, want we moesten toch om 20 uur in Hulsel zijn om naar Mierd kermis te gaan?

Van mijn jetlag heb ik niet veel last gehad, de eerste dagen was ik alleen ’s middags even moe. Maandag gezellig met Joost op pad geweest en heb ik voor het eerst weer auto gereden. Het viel nog best mee, alleen moest ik natuurlijk overal kijken wat er was verandert etc. Dinsdagmiddag heb ik alweer gewerkt. Bladel heeft al die tijd stil gestaan en er was niet zo veel verandert in de bakkerij. Woensdag ben ik naar school geweest voor mijn stagegesprek en heb mijn stage dus afgesloten met een 8! :D Dit moest natuurlijk gevierd worden met koffie en gebak bij de V&D met daarna een rondje stad. Ik moest ten slotte nog een zomerjas etc hebben. :D

Het is wel weer eventjes wennen in Nederland.
• Het wcpapier mag weer gewoon in de pot ipv in de prullenbak.
• De douche heeft een thermostaat en dus ook de hele douchebeurt warm water.
• De mensen rijden weer fatsoenlijk, zonder getoeter en je mag hier wel 120 op de snelweg.
• Niet meer nadenken over wat je wil gaan zeggen voordat je een gesprekje begint.
• Gewoon eten wat de pot schaft en ’s avonds warm (geen rijst)
• Het kan hier gewoon de hele dag regenen ipv alleen ’s middags.
• Wat zijn eurobiljetten klein!
• Niet meer nadenken waar je geld/telefoon/paspoort zit..
• Niet meer alle waardevolle spulletjes opbergen voor je weggaat.
• Niet meer elke dag je mail checken, want zoveel mailtjes ontvang ik niet meer..;)
• Iedereen zien die je al maanden hebt willen zien en dan ook nog meer dan 1 keer per week.
• Etc .. etc.. etc..

Als laatste wil ik iedereen bedanken voor alle kaartjes, mailtjes, smsjes, krabbels, skypes en reacties op deze site! Ik vond het echt heel leuk en het leek dan net of de afstand helemaal niet zo ver was! Voorlopig ben ik wel weer eventjes blij in Nederland te zijn, maar ook ik ben geïnfecteerd met het reisvirus. Dus tot volgend jaar?

Tot besluit mijn antwoord alvast op alle reacties met: “Ik vond je verhalen ook erg leuk.”
“Con mucho gusto!!” :D

Fijne vakantie allemaal,
Geertje

  • 10 Juli 2008 - 09:58

    Mama Mieke:

    Yes deze keer ben ik voor het laatst de 1ste, maar ik zat er dan ook naast toen je het verhaal aan het typen was:)

    Ik vind het heerlijk dat je weer thuis bent en dat ik weer heel vertouwd je rommel zie liggen!

    Kus M.M

  • 10 Juli 2008 - 10:34

    Marion:

    Proficiat met je 8! Zeer zeker verdiend!

  • 10 Juli 2008 - 14:13

    Fam Claassen:

    Fijn dat je weer terug bent, maar dat hebben we je al verteld. Groetjes

  • 10 Juli 2008 - 16:18

    Elke:

    Geertje!!
    Welkom back op de Nederlandse bodem!!
    Ik vond het leuk de berichtjes op je site te volgen :D
    Geniet lekker van de vakantie!!
    Liefs,

  • 11 Juli 2008 - 18:41

    Sjannie:

    Supper een 8, we hadden niet anders verwacht.
    Op naar je examenjaar, maar dat lukt ook wel jou kennende ga je dan weer voor een 8.
    groetjes en welkom terug.
    zie je.;)
    Sjannie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertje

Actief sinds 26 Jan. 2008
Verslag gelezen: 11041
Totaal aantal bezoekers 34197

Voorgaande reizen:

25 Maart 2008 - 06 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: